poniedziałek, 9 grudnia 2013

Fotografia - teraz na poważniej!

Zainteresowanie fotografią okazało się nie być słomianym zapałem i zająłem się tym na poważniej. Aparat wzbogacił się o sporo nowych akcesoriów a w domu powstało coś na styl mini studia. Zdjęcia wzbudziły także niewielkie, ale na początek wystarczające zainteresowanie wśród znajomych. Jest ono na tyle duże, że sprzęt nie stoi bezużytecznie co mnie naprawdę bardzo cieszy. W związku z tym, że pasja rozwija się coraz bardziej postanowiłem poświęcić jej więcej miejsca tutaj. Prawdopodobnie posty dotyczące fotografii będą się tu teraz pojawiały najczęściej. Będą to zdjęcia, nowe projekty, poradniki moje oraz te najciekawsze z innych źródeł.

Dla zainteresowanych moimi pracami polecam odwiedzenie mojego profilu na 500px.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz